vrijdag 3 maart 2017

Sweet Noa

Hallo Hele fijne avond allemaal
Na lange tijd toch weer eens aan de haak geweest
Een knuffel gehaakt voor mijn jarige kleindochter
Het patroontje heb ik hier gekocht
Was heel leuk om te maken !



Het popje is gehaakt met scheepjeswol cantona
En haaknaald nr 2,5 mm het kleedje met haaknaald nr 3,0 mm
Verder heb ik bloemen gebruikt voor in de vlechten
Parelsteentjes voor de schoensluiting
En lint voor het kleedje
Alvast bedankt dat je langs kwam op mijn blog 
En voor je fijne reactie 
Fijne avond tot later misschien ?







10 opmerkingen:

  1. Wat een lief popje. Ik vind de haren ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schatje dat mooie popje! Kan je trots op zijn hoor! Wat zal Ilana hier blij mee zijn! Ze boft maar met zo'n creatieve oma.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattje heel knap gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk popje. Mooi aangekleed en met prachtig pijpenkrullen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig popje, Martine.Prachtig gehaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb je dit mooi gehaakt Martine. Die pijpekrullen in haar haren en dat lieve jurkje maken er wel een dotje van. Allerliefst en heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi popje Martine !
    je andere creatie's zijn ook heel mooi .
    Ik ben tussen het knutselen bezig met een pul breien zo blijven we bezig he .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ze een schatje, heel mooi afgewerkt.
    Alhoewel het fantastisch gehaakt is, zijn het toch ook de details die het hem doen.
    Grtjs
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kan ik het patroon ergens vinden daarvan mvg Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil graag het patroon hebben , hoe kan ik dat bestellen ?

    BeantwoordenVerwijderen