donderdag 22 december 2016

Kersthangertjes

Hallo Lieve Bloggertjes terug met een nieuwe post
Wat is het lang geleden dat ik nog aan de haak ben geweest 
maar toch wil ik even 2 haakwerkjes laten zien die ik tussendoor heb gehaakt
Wilde al lang eens rond een ring haken maar vond die nergens 
En nu heb ik toevallig die ringen ontdekt en ben er mee aan de slag gegaan
Dit is het resultaat ben benieuwd wat jullie ervan vinden




De ene hanger heb ik haaknaald 3,5 mm en de andere met 3 mm
Ik vind dat je toch het verschil ziet
De wol is scheepjes van cantona
Nu heb ik echt weer de smaak te pakken en na Kerst 
Ga ik zeker weer verder met haken 
Wens iedereen een warme en gezellige Kerst toe
Dankjewel voor je bezoekje op mijn blog 
Hele fijne avond tot een beetje later




6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig Martine, zo lekker ontspannend om te haken!
    Fijn dat je de ringen weer hebt gevonden!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi en lekker met een brocante look. Haken is ook gewoon heerlijk om te doen. Het lijkt net of je op de tweede foto het patroontje beter ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vintage hoor, Martine. Voor mij is het onderste patroon gehaakt met de kleinere haakpen en de steken komen beter uit. Ook de vorm van de hanger is meer zichtbaar. Prachtig gemaakt.
    Grtjs
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk idee die zijn prachtig gemaakt Martine .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal weg van deze prachtige hangers!
    Dit lijkt me ontzettend leuk om te maken, dus ik ga mijn To- do lijstje weer aanvullen... hahaha!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb laatst op de handwerkbeurs een mooi patroon en haakgaren gekocht voor een omslagdoek. Maar voordat ik hier aan begin, wil ik eerst mijn zwarte pietje afhaken waar ik 2 jaar geleden aan begonnen ben ;-)

      Verwijderen