zondag 27 maart 2016

Vrolijk Pasen

Hoi allemaal wens jullie allemaal een hele fijne Pasen
Vandaag laat ik jullie Paas eitjes zien gehaakt in vintage stijl

Het patroon komt van Hier bedankt Valerie daarvoor



Gebruikte materialen
Scheepjes wol 
Haaknaald  2,5
Kant , lint touw ,
Roosjes medaillons met foto's
Kanten en organza bloemen , parelsteentjes



Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Jammer dat ik de belichting niet zo goed krijg
Ook wil ik mijn nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten
Verder wens ik jullie nog een heel fijn Paasweekend 
Geniet van alle kleine dingen
Tot een volgende keer



8 opmerkingen:

  1. Wouw, wouw, wouw...zo gaaf Martine!!!
    Haken is ook zo leuk, maar komer gewoon niet aan toe!
    Misschien van de zomer als ik lekker buiten zit...lol.
    Fijne Paas en liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel heel mooi. Je hebt ze zo mooi afgewerkt. Vooral met die medaillons erop. Zo heerlijk brocant. Ik krijg gelijk zin. Jammer dat pasen voorbij is, maar voor volgend jaar wellicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi!!! Dit is een echte blikvanger Martine ...
    Ik blijf gewoon naar de foto's kijken, ze zijn ook allemaal verschillend hè... In één woord PRACHTIG.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat wauw PRACHTIG Martin !!
    Heel mooie vintage eitjes echt prachtig geheel .
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet wat ik zie.... Zulke mooie eitjes en dan ook nog in vintage stijl!!!
    I like it :-)
    Bedankt voor het linkje van het patroon, wie weet ga ik er nog eens mee aan de slag.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Martine !!
    Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige haakwerkjes,Martine.En ieder eitje zo mooi versierd.Heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt, je moet er maar opkomen hé. En een mens moet niet veel hebben om gelukkig te zijn.
    Groetjes
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen