zaterdag 2 mei 2015

Eerste gehaakte knuffel

Hallo lieve bloggertjes zoals je ziet ben ik ook een handwerkblogje begonnen
Was al heel lang verliefd op die mooie knuffels
Heb heel veel wol liggen dus dacht laat ik ook maar eens aan de haak gaan
Zo kan ik al mijn wol eens verwerken
Al vind ik ze mooier in haakkatoen
De eerste is alvast voor mijn kleindochter
Hier is ze dan de muizen knuffel moet nog veel leren
Kan als maar beter gaan







Gebruikte materialen
Wol is van Zeeman
Ptroontje is van Lillelis en heb ik  hier gekocht
Afgewerkt met hartjes en roosjes

Ik wens jullie nog veel succes met alles wat je gaat doen
Een fijne dag
En tot later


5 opmerkingen:

  1. Lieve Martine,
    Mag ik je feliciteren met de geboorte van je handwerkblog. Weet zeker dat we hier supermooie dingen zullen zien van je.
    Het muizemeisje is superleuk gelukt, alleen is het voor haar wachten op een nieuw maatje voor haar. Weet zeker dat dat in orde komt.
    Succes met de 2 blogs. Ik word zeker volger.
    Groetjes en vele knuffels.
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je blog. Het is ook leuk om te doen ondanks dat ik nu ook meer op facebook zit probeer ik ook te bloggen. Mooi muizenmeisje heb je gemaakt. Ben ook meteen even volger geworden zodat ik je creaties kan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk begin van je handwerkblog! Ik ga je volgen hoor, want er zal vast nog meer moois van je verschijnen. Dit muizenmeisje is erg leuk geworden!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi muisje echt een schatje leuke kleuren .
    Leuke blog ben ook gestart met handwerkjes en ben je volger geworden.Kijk al uit naar je volgende creatie :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige muis! Echt lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen